Obserwatorzy

niedziela, 30 października 2016

Wielkie szydełkowanie ;-)

Witam wszystkich serdecznie po długiej przerwie,
ale w tym roku robiłam swoje "dzieła życia "
najpierw pochwalę się serwetą którą skończyłam wczoraj

i narzuta na łoże z naturalnej wełny ze srebrną nitką
a w międzyczasie były jeszcze kołnierzyki

...... i serwetki mniejszego formatu







i to już wszystko na dzisiaj, dziękuję wszystkim których nie zanudziłam i wytrwali ze mną do końca ;-)
życząc miłego wypoczynku i dobrej nocki ;-)


9 komentarzy:

Anita T. pisze...

Witam p.Aniu💐 widzę Melcia sie załapała na fotkę 💐

ania75 pisze...

Tak, pani Anita, nie mogłoby być inaczej ;-)

ania75 pisze...

Tak, pani Anita, nie mogłoby być inaczej ;-)

BEATA- BECIA pisze...

Prace rewelacyjne , co jedna to ładniejsza :):)

miss-cherry pisze...

Cudowne te serwetki, kołnierzyki narzuta i serweta. Tak troszkę zazdroszczę talentu do szydełkowania. Bardzo podobają mi się takie śliczności ale nie potrafię sama tego zrobić Póki się nie nauczę podziwiam i zastanawiam się czy kiedykolwiek zrobię choć maleńką serwetkę. Piękne !!! Piękne !!!Piękne !!!

Marta Salvador McLuck pisze...

Przesliczne serwetki :) Zapraszam do siebie i pozdrawiam :)

visana pisze...

exstra,ale napracowalas sie przy tym wszystkim,ale efektu pozazdroscic:))

Angelika Gr pisze...

Serweta - wow.. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Narzuta drugie - wow:) Masz talent;)

SRUN POR pisze...

Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
โกลเด้นสล็อต
สูตรบาคาร่า
gclub