Obserwatorzy

niedziela, 8 maja 2016

Filetowo-szydełkowo ;-)

Witam serdecznie , jak zwykle czasu brak aby wszystko wstawiać na bieżąco więc będzie troszkę hurtem ;-)
Wczoraj skończyłam firaneczkę filetową , więc już się chwalę ....

no i oczywiście nie może zabraknąć fotki z moją pomocnicą i modelką Melcią

i jeszcze w klimatach okiennych- zazdrostka wykonana przez moją Mamę na zamówienie ;-)

i również zamówienie mojej Mamy, narzuta na łoże ;-)
fotka u mnie .......




.............i u nowej właścicielki (dziękuję za przesłane zdjęcia )





a na koniec serwetusie szydełkowe


na tym kończę dziesiejsze przechwałki i życzę wszystkim DOBRANOC ;-)





8 komentarzy:

Janeczkowo pisze...

Same cuda! Filet to technika, której mam zamiar popróbować. Teściowa obiecała mi w tym pomóc. Podziwiam i pozdrawiam:)

ankaskakanka pisze...

Piękna firana filetowa. A reszta niczego sobie. Cudna narzuta.

Jadwiga Król pisze...

Przepiękne prace wszystkie,po prostu cudne!!!Pozdrawiam

mika pisze...

Piękne prace. Wymagają straaaasznie dużo cierpliwości więc podziwiam bardo mocno.

Linda pisze...

Beautiful! :)

Artjonka pisze...

W dobrym guście i bardzo elegancko ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

Agazaga1.blogspot.com pisze...

Przepiękne prace, mistrzostwo świata.

ania75 pisze...

Dziękuje wszystkim za cieplutkie słówka i również bardzo cieplutko Was pozdrawiam ;-)