Obserwatorzy

czwartek, 24 września 2015

"Skrzaty"

Witam wszystkich serdecznie , myślicie pewnie że nic nie robię tylko próżnuję a to nie zupełnie prawda,
dziś jeszcze u mnie królują makatki :-)
oto pierwsza z nich , świeżutka, wczoraj skończona;


następna zdążyła już ostygnąć,


a tą haftowałam na specjalne zamówienie Pani Ani i już jest u nowej właścicielki


a na koniec perełka z dawnych czasów;
otóż dostałam dwie makaty od Pani Janiny Ł. z Janowa Podl. z czasów jej młodości z czego jedna nie była ukończona, więc ja skończyłam ją haftować, obie uprałam i ukrochmaliłam i teraz tak się prezentują





i to wszystko na dzisiaj, życzę wszystkim miłego wieczoru ;-)

DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I ZAPRASZAM PONOWNIE ;-)
 

2 komentarze:

ankaskakanka pisze...

Piękne makatki. Moja babcia taką wieszała w kuchni.

carolinemack pisze...

To build muscle one should add 500 calories to the calories already eating .One should take about one gram of protein per pound of bodyweight each day to build muscle,30 minutes of light jogging on treadmill for 2 days for better result to build muscle,Muscle HD workout by either training the whole body in single workout or concentrating only on the upper body in one session and lower body in another. There are advantages to each setup. To build muscle concentrate on lifts that involve lots of muscle at once such as squat, dead lifts presses rows and pull-ups.http://shredhdxabout.com/muscle-hd/