Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Po urlopie ;-(((

..............  a szkoda !!!!
Witam Wszystkich bardzo serdecznie ,
troszkę czasu mnie tu nie było bo ............... byłam nad morzem w Grzybowie,
wspaniale wypoczęłam bo pogoda była ogólnie sprzyjająca

w tak pięknym otoczeniu żeśmy mieszkali, a ja oczywiście ze swoimi "zabawkami" ;-)
wybraliśmy się również na Bornholm,
bardzo malownicza , nie duża wysepka ...


 tak urokliwie wygląda cmentarz;

a to oczywiście JA przy fontannie w Kolobrzegu
i na deser coś słodkiego
..........i tak na słodko życzę Wszystkim dobrej nocki :-)

PS.
żeby nie było że nic nie robię ;
to powiem że mam kilka prac ale nie mogę ich pokazac bo na urlopie skiepścił mi się aparat ;-((((




6 komentarzy:

t- renia pisze...

fajny wypoczynek :) a deserek smakowicie wygląda :)

luzik-Danka pisze...

Cudny urlop w fajnym miejscu.Grzybowo jest ostoja ciszy i spokoju w porównaniu z Kołobrzegiem choc to rzut beretem.Pogoda sprzyjała to widac
Pozdrawiam

Anka J. pisze...

No cóż wszystko, co dobre szybko się kończy ale pozostają wspomnienia. Pozdrawiam

Wioletta G. pisze...

Zazdroszczę!....

Sabka pisze...

Super wyglądacie, widoki piękne !

Wanda pisze...

Nawet na wakacje wzięłaś swoje "zabaweczki", pracowita Dziewczynka. Widać,że urlop udany. Serdecznie pozdrawiam:)