Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Troszkę różności ;-)

Dostałam kiedyś od koleżanki 3 wiklinowe koszyczki - miniaturki ,
dwa większe i jeden mniejszy i własnie wczoraj ten malutki doczekał się nowego życia






zrobiłam różyczki z bibuły i dodałam kokardkę ,
jest jeszcze podkowa "na szczęście" z papierowej wikliny

podkowa ozdobiona jest kwiatami z krepiny,
a na koniec "łup" jaki wczoraj mi się trafił w sklepie dobrze nam wszystkim znanym






to kg. 100% bawełny na serwety i 0,5kg. 100% wełny Merino,
tak ze jednak warto tam czsem zaglądac.

POZDRAWIAM CIEPLUTKO I DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZE !!!


8 komentarzy:

KasiaN pisze...

Super podkowa, łupy też świetne - u nas nieraz za wełnę w większej ilości liczą tyle co w zwykłym sklepie, jak są jakieś resztki, to można kupić 1 motek od 1 do 10 zł.

Mariolenka pisze...

Podkowa jest ekstra xD
A łup! Marzę o takim :P

ankaskakanka pisze...

Fajne te rzeczy z wikliny i krepiny. Wełenka zawsze się przyda. Pozdrawiam

Gosia pisze...

Podkowa niech przynosi szczęście! A czy mogłabyś mnie Aniu oświecić, cóż to za sklep?

weronkaa84 pisze...

Koszyczek i podkowa prześliczne:)

Gosia pisze...

No na to bym nie wpadła:) ciekawe czy u nas w sh można takie zdobycze kupić?:)

MooNat pisze...

bardzo ładne kolorki tej wełenki, ciekawam efektu końcowego :)

Kasia pisze...

Wszystko bardzo ładne, masz zdolności i potrafisz wyczarować coś z niczego:))