Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Papier i filcowanki ;-)

Ciągle jeszcze siedzę w papierze ale mimo to wczoraj miałam natchnienie na coś innego,
i wyszly mi takie filcowanki;








i flakon na suche kwiaty z papierowej wikliny ,
nazwałam go "Wspomnienie z wakacji" ponieważ ozdobiłam go muszelkami które przywiozłam latem z Darłówka


uplotłam go jeszcze w Grudniu, ale wykończenia doczekał się dopiero teraz.


******************************************************************

Mariola w komentarzu pytała mnie o kursik na słonia,
otóż mój słoń powstał dzięki kursikowi Ani i tam odsyłam wszystkich zainteresowanych
http://aniainspiruje.blogspot.com/2012/11/smieszny-sonik-na-szczescie.html






DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY I KOMENTARZE
I PONOWNIE DO SIEBIE ZAPRASZAM ;-)))


8 komentarzy:

Marakyo pisze...

Filcowe zwierzątka bardzo mi się podobają!

Pozdrawiam ciepło!

Mariolka... pisze...

Są świetne:)

Rękodzieło Jadzi pisze...

OOOOO jakie cudne :)

Kasia pisze...

Zajączek i kurka są śliczne, w sam raz na Wielkanoc:) Ciekawa spawa z tą papierową wikliną bo materiał jest tani a rzeczy z niej zrobione są bardzo ładne:)

Ewa pisze...

Jak można takie cuda zrobić - nie do uwierzenia - pełen podziw - ewa

Mariolenka pisze...

Super są :) Jesteś świetna w tym co robisz ;)

agawu pisze...

Urocze zwierzaki :)

Unknown pisze...

Taki wazonik mi się marzy:)