Obserwatorzy

poniedziałek, 28 listopada 2011

Świąteczne klimaty :)))

Witam wszystkich stałych " podglądaczy" jak i nowych, odwiedzających mojego bloga,
bo tylko dzięki Waszym wizytom i komentarzom , mam motywację do robienia czegoś nowego.
Na początek, ukończone Aniołki;


Dalej będą ozdoby wykonane w Leśniańskiej pracowni koronkarskiej wspólnie z Panią Olą,
na plan pierwszy idzie Aniołek płaski;

i Mikołaje,

a na koniec choinka, która pierwotnie miała byc płaska ale ja ją sobie zmodyfikowałam, ozdabiając ja zieloną obwódką i w technice 3D;

serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę owocnego tworzenia!!!

6 komentarzy:

Antonina pisze...

O jakie ładne te Twoje kolorowe aniołki! Bardzo ciekawie wyglądają.

jolajka pisze...

kolorowe aniołki są śliczne,pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Przepiękne te pierwsze aniołki, na początku myślałam, że to serweta taka aniołowa:) Wszystko fajnie Ci wyszło, śliczne mikolajki! Pozdrawiam:)

Kursy krok po kroku - Rękodzieło pisze...

suparaśne!!!

visana pisze...

O! jak duzo zrobilas tych aniołków i mikołajki fajne i ta piekna choineczka-super:)pozdrawiam:)

Juta pisze...

Ale śliczności natworzyłaś.Te aniołki na pierwszym zdjęciu są wspaniałe:)))Pozostałe cudeńka również bardzo mi się podobają.
Pozdrawiam serdecznie