Obserwatorzy

czwartek, 17 lutego 2011

Paputki

Jakiś czas temu buszując po necie natknęłam się na jakiejś rosyjskiej stronce na świetne "paputki".
Cały czas one za mną "chodziły", ale jakoś nie miałam natchnienia żeby się za nie zabrac, a całkiem przypadkiem natrafiłam na taki fajny blog i wreszcie sięgnęłam po druty.....a oto efekt.....

...co prawda kolory na zdjęciu nie odpowiadają rzeczywistości, jest to bowiem ciemne bordo z jasnym różem a tu wygląda jakby to był brąz, no....... ale trudno.
W dalszej kolejności pomału już schodzą zamówione kurki wielkanocne:



A na koniec jeszcze wynik mojego wypadu do Lidla :)

4 komentarze:

Antonina pisze...

Kapciuszki urocze! Też mi się takie podobają.

evejank.blogspot.com pisze...

Fajne paputki. Kurki super. Fakt już czas najwyższy na ozdoby wielkanocne. Fajne druty kupiłaś-pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Fajne kurki, a paputki rewelacyjne!!! Zakup super!
Pozdrawiam :)))

tkaitka pisze...

Uwielbiam takie kury a sama nie umiem ich zrobić!Ten dziubeczek - majstersztyk!